search
menu
person

Новини сайту


 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Комунального закладу

Сумської обласної ради

Глухівського ліцею-інтернату

з посиленою військово-фізичною підготовкою

_________________ І.І.Терещенко

«____» ___________ 2018 р

 

 

 

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ

до Комунального закладу Сумської обласної ради –

Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою

 

Правила прийому до Комунального закладу Сумської обласної ради Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі – Правила) розроблені відповідно до Положення про ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 1999 р. № 717 (717-99-п) і визначають порядок організації відбору учнів, порядок проведення вступних випробувань, зарахування учнів до КЗ СОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі – Ліцей-інтернат), що розроблені відповідно до Правил приймання до ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, затвердженого Наказом Міносвіти України, Міноборони України, державного комітету у справах охорони державного кордону України від 26.07.1999 р. за № 266/222/363, Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до ліцеїв, гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19 червня 2003 року за № 389 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04 липня 2003 за № 547/7868, Статуту Ліцею-інтернату.

 

І. Загальні положення

  1. Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі - ліцей) – є комунальним спеціалізованим навчальним закладом, який забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти, заснований на майні спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, діяльність якого фінансується з обласного бюджету.
  2. Прийом до ліцею здійснюється на конкурсній основі за результатами вступних випробувань.
  3. До Ліцею та його структурних підрозділів приймаються учнів, які придатні за станом здоров’я навчатися в ліцеї.

1.5. Вступні випробування передбачають:

фахові вступні випробування – професійно-психологічне обстеження, медичний огляд, визначення рівня фізичної підготовки;

вступні іспити із загальноосвітніх дисциплін: українська мова (диктант), математика (письмово) – 7–11 класах;

вступні іспити із загальноосвітніх дисциплін – українська мова (тести), математика (тести) – 5–6 класах;

вступні іспити із загальноосвітніх дисциплін – українська мова (тести), математика (тести) – 2–4 класах.

Учні, які не витримали фахові вступні випробування, до вступних іспитів не допускаються.

1.6. Поза конкурсом, за умови позитивного складання вступних іспитів, зараховуються діти-сироти та діти, які залишилися без опіки (піклування) батьків, а також діти, у яких один із батьків-військовослужбовців загинув під час виконання службових обов’язків.

1.7. Першочергове право на зарахування до ліцею при рівній кількості набраних балів мають діти з числа дітей-сиріт, дітей учасників бойових дій, дітей військовослужбовців, дітей, батьки яких були учасниками ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи або загинули під час виконання службових обов’язків, та дітей із багатодітних родин.

 

 

ІІ. ПОРЯДОК ВІДБОРУ ВСТУПНИКІВ

 

2.1. Для проведення конкурсних вступних випробувань у ліцеї створюється приймальна комісія, склад якої затверджується наказом директора ліцею. У наказі визначається порядок організації та проведення конкурсних вступних випробувань до 2-4, 5-6, 7-11 класів.

До складу приймальної комісії включаються:

голова, заступник голови, відповідальний секретар, помічники відповідального секретаря, лікарська комісія, комісія з професійного психологічного відбору, предметна комісія з математики, предметна комісія з української мови, предметна комісія з іноземної мови, комісія з оцінювання рівня фізичної підготовленості, апеляційна комісія.

Головою приймальної комісії є начальник ліцею.

2.2. На приймальну комісію покладається:

оповіщення через засоби масової інформації про Правила прийому до ліцею;

допуск вступників до вступних випробувань;

організація та проведення вступних випробувань;

про прийняття рішення щодо зарахування до ліцею.

2.4. Учні, які виявили бажання вступити до Ліцею-інтернату, подають особисто або надсилають такі документи:

- заява батьків або осіб, які їх замінюють (додаток 1);

- свідоцтво про народження дитини (копія), паспорт;

- особову справу (витяг з особової справи), документ про наявний рівень освіти;

- довідка про проходження медичного огляду (облікова форма МОЗ України №086-у, до якої додаються: довідка про щеплення (форма №063-у у двох примірниках), проба на реакцію Манту (останнього навчального року);

- 4 фотокартки 3х4 см (без головного убору);

- довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання;

- інші документи відповідно до чинного законодавства.

Документи після надходження до Ліцею-інтернату оформлюються в особову учнів (додаток 2). Списки, підписані відповідальним секретарем приймальної комісії, виносяться на розгляд приймальної комісії. Приймальна комісія приймає рішення щодо допуску вступників до вступних випробувань, про що складається протокол приймальної комісії. Відповідальний секретар до 20 серпня повідомляє учнів про їх зарахування вступниками до Ліцею та термін прибуття на вступні випробування.

2.5. Вступники прибувають до Ліцею в зазначені їм терміни.

 

ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ФАХОВИХ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ ТА ІСПИТІВ ІЗ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН
 

3.1. До початку вступних випробувань голова приймальної комісії проводить бесіду зі вступниками, під час якої інформує про призначення Ліцею, організацію та проведення іспитів, результати медичного огляду, перевірки рівня фізичної підготовленості і професійно-психологічного обстеження вступників; доводить до відома критерії оцінки письмових робіт із кожної дисципліни; оголошує порядок доведення до відома вступників результатів складання іспитів, механізм зарахування на навчання до Ліцею тих, хто витримав вступні випробування.

3.2. Окрім іспитів із загальноосвітніх дисциплін вступники 7–11 класів здають фахові вступні випробування в період з 1 по 30 серпня. Фахові вступні випробування включають:

- оцінювання індивідуальних якостей;

- визначення рівня фізичної підготовки;

- медичний огляд.

3.3. Оцінка індивідуальних професійно-психологічних якостей проводиться з метою виявлення у вступників конкретних особистих якостей та індивідуальних особливостей, необхідних для успішного навчання в Ліцеїі.

3.4. Медичний огляд вступників є загальним.

3.5. Перевірка рівня фізичної підготовленості проводиться після медичного огляду. Оцінювання рівня фізичної підготовленості проводиться у процесі виконання нормативів із підтягування на перекладині, бігу на 60 метрів та бігу на 1000 (1500) метрів(додаток 4).

3.6. Вступники, які не витримали фахові вступні випробування, до вступних іспитів не допускаються.

3.7. Вступники складають вступні іспити за обсягом навчальних програм попереднього року навчання, крім вступників до 1класу.

3.8..

3.9. Результати іспитів заносяться спочатку в екзаменаційну відомість, а потім в екзаменаційний лист вступника цифрами та літерами.

3.10. Розклад вступних випробувань розробляється членами приймальної комісії та затверджується директором Ліцею. У розкладі зазначаються дні проведення професійно-психологічного обстеження, медичного огляду, перевірки рівня фізичної підготовленості вступників, проведення консультацій та іспитів.

3.11. Матеріали вступних іспитів із загальноосвітніх дисциплін розробляються відповідними предметними комісіями та затверджуються рішенням приймальної комісії.

3.12. У приміщення, що визначені для складання іспитів, допускаються лише вступники, відповідні члени предметних комісій, голова й заступник голови приймальної комісії.

3.13. Вступники прибувають для складання іспитів, маючи із собою екзаменаційні листи та письмове приладдя.

При отриманні незадовільної оцінки повторне складання іспиту не дозволяється.

3.14. Про неможливість за станом здоров’я чи з інших причин складати іспит вступник повинен завчасно доповісти командиру взводу. Час складання іспиту, що був пропущений, визначається головою приймальної комісії додатково. У цьому випадку оформляється окрема екзаменаційна відомість, яка повинна бути засвідчена до початку заключного засідання приймальної комісії.

Для письмових іспитів із математики виділяється одна астрономічна година, з мови – одна година. Час визначається з моменту закінчення оформлення титульного листа та отримання картки-завдання.

Під час написання диктанту екзаменатор прочитує весь текст, потім диктує його реченнями і знову перечитує для перевірки написаного самими вступниками, після чого роботи збираються. Додатковий час на перевірку диктанту вступникам не надається.

Завдання з математики виконується в послідовності, яка зручна для вступника. Оформлення розв’язання прикладів (задач) ведеться у відповідності з вимогами, що ставляться до учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

3.15. Після виконання роботи або після закінчення часу, який надається для письмового іспиту роботи здаються.

Усі письмові роботи відразу після закінчення іспиту здаються секретарю приймальної комісії, який проставляє на титульному аркуші цифровий або інший умовний шифр, після чого видаються предметній комісії для перевірки. Робити перерву на відпочинок чи з іншого приводу під час перевірки вступних іспитів забороняється.

Після закінчення перевірки письмові роботи передаються секретарю приймальної комісії. Після цього члени приймальної комісії проставляють оцінки в екзаменаційні листи та відомості.

3.16. Рейтингова оцінка за вступний іспит проставляється на першій сторінці аркуша згідно з Нормами оцінок вступних іспитів і завіряється підписами екзаменаторів.

Виправлення оцінок, помилково проставлених за результатами складання іспитів, допускається лише з відома екзаменаційної комісії за рішенням голови приймальної комісії і оформлюється протоколом.

3.17. Письмові екзаменаційні роботи всіх вступників знищуються через рік після закінчення іспитів.

3.18. Під час перевірки диктанту екзаменатор підкреслює орфографічні помилки і надписує зверху потрібну літеру. При пунктуаційних помилках закреслює або ставить потрібні у цьому випадку розділові знаки.

На полях умовними позначками помічаються помилки (I – орфографічні, V – пунктуаційні). Інші знаки для пояснення помилок використовувати забороняється. Усі записи робляться тільки червоними чорнилами (пастою). Після цього виставляється рейтингова оцінка за диктант. Максимальна рейтингова оцінка за диктант складає 34 бали.

3.19. Під час перевірки письмової роботи з математики екзаменатор підкреслює невірний знак, цифру, результат. На полях умовним знаком позначає результат перевірки: "+" – завдання виконано правильно, "-" – завдання не виконано, "+-" – завдання виконано з незначними помилками.

Максимальна рейтингова оцінка з математики складає 36 балів.

3.20. Оцінки за письмові іспити вступникам оголошують командири взводів після завершення перевірки робіт і затвердження результатів головою приймальної комісії, до початку наступного іспиту. Одночасно на дошку оголошень вивішуються списки з рейтинговими оцінками.

3.21. Апеляції на результати вступних іспитів розглядає в день оголошення оцінок апеляційна комісія, склад, чисельність та порядок роботи якої затверджується наказом начальника ліцею.

Відповідне рішення комісії оформляється протоколом, який підписує голова апеляційної комісії.

3.22. Учні, які успішно витримали вступні випробування, зараховуються до Ліцею-інтернату за конкурсом відповідно до кількості набраних балів.

3.23. Прохідний бал визначається з урахуванням результатів професійно-психологічного обстеження, медичного огляду, перевірки рівня фізичної підготовленості та рейтингових оцінок за іспити й оголошується перед заключним засіданням приймальної комісії.

3.24. Приймальна комісія в першу чергу вирішує питання про зарахування до Ліцею вступників, які користуються пільгами, а потім решти вступників у порядку конкурсного добору.

3.25. Наказ про зарахування директор Ліцею видає не пізніше двох робочих діб після заключного засідання приймальної комісії.

Наказ оголошується всьому особовому складу Ліцею, а списки вивішуються на дошку оголошень,офіційному сайті.

3.26. Вступники, які вчинили грубі порушення дисципліни та порядку, до складання вступних випробувань не допускаються.

3.27. Відправлення вступників з Ліцею з будь-яких причин проводиться на підставі наказу директора.

 

4. Порядок зарахування до ліцею

4.1. За результатами вступних випробувань складається загальний рейтинговий список. Вступники, які позитивно склали вступні випробування на конкурсній основі зараховуються до ліцею наказом на підставі рішення приймальної комісії.

4.2. Поза конкурсом (за умови позитивного складання вступних випробувань) зарахуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти військовослужбовців, які загинули або померли внаслідок отримання ран чи при виконанні службових обов’язків.

4.3. За окремим конкурсом (до 50% від численності набору за умови позитивного складання вступних випробувань) зараховуються переможці ІІІ – IV етапів Всеукраїнських шкільних олімпіад, діти військовослужбовців, діти учасників бойових дій, діти з багатодітних сімей, діти учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, діти, які визнані Законом, як постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи.

4.4. З числа вступників, які не зараховані до ліцею за результатами конкурсу, формується відповідно до їх рейтингу резерв вступників до ліцею у кількості 10-ти відсотків чисельності набору. Зазначені вступники мають переважне право на зарахування до ліцею протягом І семестру навчання за наявності вільних місць для навчання.

4.5. Вступники, які зараховані до ліцею, але не приступили до занять протягом 10-ти днів від їх початку без поважних причин, відраховуються з ліцею. На звільненні місця проводиться додаткове зарахування з числа резерву.

 

В.о. директора                                               І.І. Терещенко