search
menu
person

Новини сайту


                                                                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ 
                                                                                                                                      Заступник начальника управління майном

                                                                                                                                       Сумської обласної ради 

                                                                                                                                       _______________ О.В.Сябренко
                                                                                                                                       «___» ___________ 2018 р.

 

 

 

 

СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ – 
ГЛУХІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ З ПОСИЛЕНОЮ 
ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПОГОДЖЕНО
Директор Департаменту освіти і науки
Сумської обласної державної адміністрації

_________________ В.П.Гробова 
«___» ____________ 2018р.

РОЗДІЛ І
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ – Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою(далі -Ліцей-інтернат) – заклад спеціалізованої освіти, який забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти, заснований на майні спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, управління яким здійснює Сумська обласна рада (далі - Власник) через уповноважений орган - управління майном Сумської обласної ради (далі - Уповноважений орган) та знаходиться у функціональному підпорядкуванні Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (далі - Орган функціонального підпорядкування).
1.2. Ліцей-інтернату своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, іншими актами, розпорядженнями голови Сумської обласної ради та Сумської обласної державної адміністрації, рішеннями Сумської обласної ради, наказами Органу функціонального підпорядкування та цим Статутом.
1.3. Ліцей-інтернат є юридичною особою з дня його державної реєстрації, має самостійний баланс, поточний та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням та інші необхідні реквізити.
1.4. Ліцей-інтернат є бюджетною неприбутковою організацією.
1.5. Повне найменування Ліцею-інтернату: Комунальний заклад Сумської обласної ради– Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Скорочене найменування Ліцею-інтернату: –КЗ СОР Глухівський ліцей-інтернат.
1.6. Місцезнаходження Ліцею-інтернату: вулиця Жужоми, будинок 8, місто Глухів, Сумська область, 41400.

РОЗДІЛ ІІ
МЕТА, ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
2.1. Ліцей-інтернат створено з метою задоволення потреб громадян, суспільства і держави в загальній середній освіті та забезпечення науково-теоретичної, гуманітарної, загальнокультурної підготовки обдарованих і талановитих дітей, виховання громадянина України на кращих традиціях українського народу, самовідданого служіння Батьківщині, готовності до захисту її незалежності та територіальної цілісності, поваги до Конституції України, державних символів України. 
2.2. Предметом діяльності ліцею-інтернату є:
2.2.1. Забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту.
2.2.2. Забезпечення набуття учнями Ліцею-інтернату знань та навичок з військової та фізичної підготовки.
2.2.3. Підготовка фізично здорових, високоморальних, вольових, дисциплінованих особистостей, здатних до свідомого вибору відповідної професії, служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях.
2.2.4. Підготовка учнів Ліцею-інтернату до подальшого навчання у вищих навчальних закладах.
2.2.5. Виявлення, розвиток і підтримка талановитих та обдарованих учнів.
2.2.6. Створення умов для підвищення творчої активності учнів, розвитку їх здібностей та нахилів до самостійної дослідницької діяльності.
2.2.7. Поглиблення знань учнів з освітніх програм та відповідних спецкурсів, курсів за вибором, факультативних, індивідуальних занять тощо.
2.2.8. Формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості зусвідомленою громадянською позицією, почуттям національноїсамосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення.
2.2.9. Сприяння додатковій освіті учнів та залучення їх до науково-дослідницької роботи.
2.2.10. Виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів.
2.2.11. Оновлення змісту освіти, розробка й апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.
2.3. Діяльність, здійснення якої не допускається без спеціального дозволу, Ліцей-інтернат здійснює тільки після одержання такого дозволу згідно з указаними в ньому особливими умовами і правилами здійснення цього виду діяльності.
2.4. Освітню діяльністьЛіцей-інтернат здійснює на підставі ліцензії згідно з указаними в ній особливими умовами і правилами здійснення цього виду діяльності.
2.5. Ліцей-інтернатмає право самостійно планувати і проводити свою функціональну, господарську та іншу діяльність, визначати заходи соціального розвитку трудового колективу відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
2.6. Ліцей-інтернат має право у порядку, встановленому законодавством, укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді.
2.7. Ліцей-інтернат несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах належного йому майна, згідно з чинним законодавством України.Ліцей-інтернат не несе відповідальності за зобов'язаннями Власника, Уповноваженого органу, Органу функціонального підпорядкування, а останні не несуть відповідальності за зобов'язаннями Ліцею-інтернату.
2.8. Ліцей-інтернат має право створювати структурні підрозділи за погодженням з Органом функціонального підпорядкування. 
2.9. Відносини Ліцею-інтернату з іншими підприємствами, організаціями, фізичними особами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів.
2.10. Ліцей-інтернат є вільним предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України та цьому Статуту.

РОЗДІЛ ІIІ
СТРУКТУРА ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
3.1. Ліцей-інтернат має наступну структуру: 
 структурний підрозділ – початкова школа( 1-4 класи);
 структурний підрозділ – гімназія (5-6класи);
 структурний підрозділ – ліцей (7-11класи).
3.2. Поділ учнівського колективу здійснюється відповідно до законів України «Про загальну середню освіту» та «Про військовий обов'язок і військову службу», 7-11класи називаються взводами (далі - взводи).
Взводи у ліцейних класах формуються згідно з нормативами наповнюваності класів, встановленими законодавством, з урахуванням наявності приміщень, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам для здійснення навчально-виховного процесу.
Взводи поділяються на навчальні відділення. Взводи одного року набору становлять роту.
3.3. Наказом директора Ліцею-інтернату на посади старших груп -командирів відділень (далі - командири відділень) і старост класів -заступників командирів взводів (далі - заступники командирів взводів) призначаються кращі за організаторськими здібностями, поведінкою та результатам навчальної діяльності учні, яким присвоюються спеціальні звання: командиру відділення - «віце-сержант», заступнику командира взводу -«віце-сержант», «старший віце-сержант», заступнику командира взводу, який виконує обов'язки старшини роти - «віце-старшина».
3.4. Поділ взводів на групи для вивчення окремих предметів у закладі здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки України.
3.5. У Ліцеї-інтернаті працюють практичний психолог та соціальний педагог.
3.6. Надання медичної допомоги, диспансерного нагляду та проведення необхідних лікувально-профілактичних заходів здійснюється медичними працівниками, які входять до штатного розпису Ліцею-інтернату та відповідних закладів охорони здоров'я за місцем розташування закладу освіти, відповідно до законодавства.
Ліцей-інтернатзабезпечує перевезення учнів за висновком медичних працівників на консультацію і (або) госпіталізацію та повернення їх.
За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, медична допомога та лікування учнів можуть здійснюватись у визначених ними закладах охорони здоров'я.

 

РОЗДІЛ IV
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
4.1. Ліцей-інтернат планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного, річного планів. План роботи схвалюєтьсяпедагогічною радою Ліцею-інтернату, та затверджується наказом директора.
4.2. Основним документом, що регулює освітній процес, є освітня програма, що складається на основі типової, затвердженої Міністерством освіти і науки України.
У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий), режим роботи (щоденний, річний) та структура навчального року.
4.3. Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється за умови, якщо кількість учнів у класі більше 20.
4.4. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники Ліцею-інтернату самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.
4.5. Порядок конкурсного приймання учнів доЛіцею-інтернату відбувається відповідно до Наказу №266/222/363 від 26.07.1999 року «Про затвердження Правил приймання до ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою та схеми закріплення ліцеїв за військовими формуваннями України», зареєстрований Міністерством юстиції України 16.08.1999 №556/3859.
4.6. Зарахування учнів до Ліцею-інтернату здійснюється за наказом директора за результатами конкурсних документів на підставі:
 заява батьків або осіб, які їх замінюють;
 свідоцтво про народження (копія), паспорт;
 особова справа (витяг з особової справи), документ про наявний рівень освіти;
 довідка про проходження медичного огляду (облікова форма МОЗ України №086-у, до якої додаються: довідка про щеплення (форма №063-у у двох примірниках); проба на реакцію Манту (останнього навчального року);
 4 фотокартки 3х4 см (без головного убору);
 довідка про склад сім`ї та реєстрацію;
 інші документи  відповідно до законодавства.
4.7. Структура навчального року, а також тижневе навантаження учніввстановлюютьсяЛіцем-інтернатому межах часу, що передбачений робочим навчальнимпланом, документами Міністерства освіти і науки України.
4.8. Навчальний рік розпочинається 1вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.
4.9. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльностізабороняється (крім випадків, передбачених законодавством України). Канікули не повинні бути менш ніж 30 календарних днів.
4.10. Тривалість уроків у перших1 класах-35 хвилин, у 2-4 класах -40 хвилин, у 5-11 класах - 45 хвилин.Ліцей-інтернат може обрати, крім уроку, інші форми організації освітнього процесу. 
4.11. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначаєтьсярозкладом уроків, що складається на кожен навчальний семестр відповідно досанітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, затверджується директоромЛіцею-інтернату.
Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у Ліцеї-інтернаті проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбаченні окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань.
У Ліцеї-інтернаті визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до законодавства України. 
У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію.
4.12. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником.
4.13. Учням, які закінчили певний ступінь навчання, видається відповідний документ про освіту: після закінчення гімназіїЛіцею-інтернату – свідоцтво про базову загальну середню освіту, після закінчення Ліцею-інтернату - атестат про повну загальну середню освіту.
4.14. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми морального заохочення як нагородження Похвальною грамотою та Похвальним листом, матеріальне заохочення в межах коштів, передбачених на ці цілі.
4.15. У Ліцеї-інтернаті заборонено утворення і діяльність організаційних структур політичних партій, релігійних організацій та воєнізованих формувань.
4.16. Виховання учнів уЛіцеї-інтернатіздійснюється в процесі урочної, позаурочної та позашкільної роботи.

РОЗДІЛ V
УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
5.1. Учасникамиосвітньогопроцесу в Ліцеї-інтернатіє:
 учні;
 керівники;
 педагогічні працівники, психологи, бібліотекарі;
 інші спеціалісти;
 батьки або особи, які їх замінюють.
5.2. Права і обов′язки учасників освітнього процесу визначаються законодавством України та цим Статутом.
5.3. Учні Ліцею-інтернату мають право на:
 доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти у Ліцеї-інтернаті;
 вибір форми навчання, профільного напряму, факультативів, спецкурсів, позакласних занять;
 безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;
 користування навчальною, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, лікувально-оздоровчою базою Ліцею-інтернату;
 участь у різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
 перегляд результатів оцінювання навчальних досягнень з усіх предметів інваріантної та варіативної частини;
 участь у роботі органів самоврядування Ліцею-інтернату;
 участь у роботі добровільних самодіяльних об’єднань, творчих студій, клубів, гуртків, груп за інтересами тощо;
 повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;
 захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.
5.4. Учні Ліцей-інтернатузобов’язані:
 оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом загальної середньої освіти;
 підвищувати свій загальний культурний рівень;
 брати участь у пошуковій та науковій діяльності, передбаченій навчальними програмами та навчальним планом закладу, даним Статутом;
 дотримуватися вимог законодавства, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;
 виконувати вимоги педагогічних та інших працівників Ліцею-інтернату відповідно до Статуту та Правил внутрішнього розпорядку;
 брати участь у різних видах трудової діяльності;
 дбайливо ставитися до державного, громадського і особистого майна, майна інших учасників освітнього процесу.
5.5. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту та/або професійну кваліфікацію педагогічного працівника, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки .
5.6. До педагогічної діяльності вЛіцей-інтернат не допускаються особи, яким вона заборонена за медичними показаннями, за вироком суду. Перелік медичних протипоказань щодо провадження педагогічної діяльності встановлюється законодавством.
5.7. Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних та інших працівників Ліцею-інтернату, інші трудові відносини регулюються відповідно до законодавства України.
5.8. Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників визначається та затверджується директоромЛіцею-інтернату. 
5.9. Педагогічні працівники підлягають атестації відповідно до порядку, встановленого Міністерством освіти і науки України. 
5.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку Ліцею-інтернату, не виконують посадові обов’язки, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до законодавства України.
5.11. Педагогічні працівники Ліцею-інтернату мають право:
 академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
 педагогічну ініціативу;
 розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методиккомпетентнісного навчання;
 користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою Ліцею-інтернату та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому Ліцеєм-інтернатом відповідно до законодавства України;
 підвищення кваліфікації, перепідготовку;
 вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;
 доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;
 відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;
 справедливе та об’єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;
 захист професійної честі та гідності;
 індивідуальну освітню (наукову, творчу, мистецьку та іншу) діяльність за межами Ліцею-інтернату;
 творчу відпустку строком до одного року не більше одного разу на 10 років із зарахуванням до стажу роботи;
 безпечні і нешкідливі умови праці;
 подовжену оплачувану відпустку;
 участь у громадському самоврядуванні Ліцею-інтернату;
 участь у роботі колегіальних органів управління Ліцею-інтернату.
5.12. ПедагогічніпрацівникиЛіцею-інтернатузобов’язані:
 постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;
 виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;
 сприяти розвитку здібностей учнями, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я;
 дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання учнями в освітньому процесі та науковій діяльності;
 дотримуватися педагогічної етики;
 поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;
 настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
 формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституціїта законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
 виховувати в учнів повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;
 формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
 захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю учнів, запобігати вживанню ними та іншими особами на території Ліцею-інтернату алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам;
 додержуватися установчих документів та правил внутрішньогорозпорядку Ліцею-інтернату, виконуватисвоїпосадовіобов’язки.
5.13. ПедагогічненавантаженнявчителяЛіцею-інтернату– час, призначений для здійсненняосвітньогопроцесу.
5.14. Педагогічненавантаженнявчителявключає 18 навчальних годин протягомнавчальноготижня, щостановлятьтарифну ставку, а такожіншівидипедагогічноїдіяльності в такому співвідношенні до тарифної ставки:
 класнекерівництво - 20-25 відсотків;
 перевірказошитів - 10-20 відсотків;
 завідуваннямайстернями - 15-20 відсотків;
 завідування навчальнимикабінетами - 10-15 відсотків;
 завідування навчально-досліднимиділянками - 10-15 відсотків.
5.15. ПедагогічненавантаженнявихователяЛіцею-інтернату становить 30 годин на тиждень, що становить тарифну ставку.
5.16. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки тільки за письмовою згодою педагогічного працівника.
5.17. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.
5.18. Педагогічні, науково-педагогічні та науковіпрацівникиЛіцею-інтернатумаютьтакожінші права та обов’язки, передбаченізаконодавством, колективним договором, трудовим договором та/абоустановчими документами закладу освіти.
5.19. Права та обов’язки інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, визначаються законодавством, відповідними договорами та/або установчими документами закладу освіти.
5.20. Відволіканняпедагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.
5.21. Батьки учнів та особи, які їх замінюють, мають право:
 захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси учнів;
 брати участь у громадському самоврядуванні Ліцею-інтернату, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування;
 завчасноотримуватиінформацію про всі заплановані в Ліцеї-інтернаті тапозаплановіпедагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;
 отримуватиінформацію про діяльність Ліцею-інтернаті, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти в Ліцеї-інтернаті та його освітньої діяльності.
5.22. Батькиучнів та особи, які їх замінюють, зобов’язані:
 виховувати в учнів повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
 сприяти виконанню учнями освітньої програми та досягненню передбачених нею результатів навчання;
 поважати гідність, права, свободи і законні інтереси учнів та інших учасників освітнього процесу;
 дбати про фізичне і психічне здоров’я учнів, сприяти розвитку їх здібностей, формувати навички здорового способу життя;
 формувати в учнів культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
 настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
 формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституціїта законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
 виховувати в учнів повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
 дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку Ліцею-інтернату, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).
 інші права та обов’язкибатьків учнів можутьвстановлюватисязаконодавством, установчими документами Ліцею-інтернату і договором про наданняосвітніхпослуг (за наявності).
5.23. У разі невиконання батьками та особами, які їх замінюють, обов’язків, передбачених законодавством, Ліцей-інтернат може порушувати в установленому порядку клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських прав.

РОЗДІЛ VI
ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
6.1. Безпосереднє керівництво Ліцеєм-інтернатом здійснює його директор, який призначається на посаду та звільняється з посади у порядку, встановленому Власником, відповідно до законодавства України.
6.2. На посаду директора Ліцею-інтернату призначається особа, яка є громадянином України, має відповідну вищу педагогічну освіту, стаж педагогічної роботи за фахом не менше трьох років, успішно пройшла атестацію керівних кадрів навчальних закладів.
6.3. Директор Ліцею-інтернату:
 здійснює загальне керівництво діяльністю Ліцею-інтернату, організовує його роботу;
 забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
 забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
 забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;
 сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування Ліцею-інтернату;
 сприяє здоровому способу життя учнів та працівників Ліцею-інтернату;
 забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створення належних умов для підвищення фахового рівня працівників;
 забезпечує здоровий морально-психологічний клімат у колективі, високу продуктивну дисципліну;
 вживає заходів щодо використання більш досконалих та ефективних методів у роботі;
 діє без доручення від імені Ліцею-інтернату, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та фізичними особами;
 розпоряджається майном і коштами Ліцею-інтернату у порядку, встановленому Власником, відповідно до законодавства України;
 видає доручення, укладає від імені Ліцею-інтернату договори;
 відкриває рахунки в установах банків та органах Державної казначейської служби України;
 від імені Власника укладає з трудовим колективом колективний договір;
 розробляє та подає на затвердження Органу функціонального підпорядкування кошторис, організаційну структуру, чисельність працівників і штатний розпис Закладу, у межах затверджених видатків на оплату праці, відповідно до встановлених нормативів;
 призначає та звільняє з посади працівників Закладу, відповідно до законодавства України;
 застосовує до працівників Закладу заохочення та дисциплінарні стягнення, відповідно законодавства України;
 у межах своїх повноважень видає накази і дає вказівки, що є обов’язкові до виконання усіма працівниками Закладу, організовує і контролює їх виконання;
 визначає повноваження структурних підрозділів Закладу та затверджує положення про структурні підрозділи Закладу;
 затверджує посадові інструкції працівників Закладу, контролює їх виконання;
 забезпечує дотримання вимог та поліпшення охорони здоров’я, праці і фінансово-господарської діяльності, санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і норм техніки безпеки та несе за це відповідальність;
 встановлює у межах фонду оплати праці надбавки і розглядає питання щодо надання доплат, премій і матеріальної допомоги працівникам Закладу;
 організовує бухгалтерський облік та забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;
 створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечує неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
 відповідає за стан і збереження будівель та іншого майна, закріпленого за Закладом на праві оперативного управління;
 покладає виконання обов’язків директора Закладу на свого заступника (іншого працівника Закладу) у разі своєї відсутності (відпустка, відрядження);
 виконує інші функції, у відповідності до законодавства України та цього Статуту;
 несе персональну відповідальність за діяльність Закладу.
6.4. Директор Закладу є підзвітним та підконтрольним Власнику, Уповноваженому органу та Органу функціонального підпорядкування.
6.5. В окремих випадках, у разі необхідності, відповідно до законодавства України та цього Статуту визначається особа, яка виконує обов’язки директора Ліцею-інтернату.
6.6. Особа, яка виконує обов’язки директора Ліцею-інтернату, визначена у випадках та порядку відповідно до законодавства України та цього Статуту, у повному обсязі виконує функціональні обов’язки, користується повноваженнями та правами директора Ліцею-інтернату, несе персональну відповідальність за неналежне виконання покладених на неї обов’язків, відповідно до цього Статуту та законодавства України.
6.7. Колегіальним органомуправлінняЛіцеєм-інтернатомєпедагогічна рада.
6.8. Директор є головою педагогічної ради - постійно діючого колегіального органу Ліцею-інтернату.
6.9. Засідання педагогічної ради проводяться у міру потреби, але не менш як чотири рази на рік.
6.10. Педагогічна рада розглядає питання:
 планує роботу Ліцею-інтернату;
 схвалює освітню (освітні) програму (програми) Ліцею-інтернату та оцінює результативність її (їх) виконання;
 формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
 розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;
 приймає рішення щодо переведення учнів до наступного класу і їх випуску, видача документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
 обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
 розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраця з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
 ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
 розглядає питання щодо відповідальності учнів, працівників Ліцею-інтернату та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
 розглядає інші питання, віднесені законом або статутом  Ліцею-інтернату до її повноважень.
Рішення педагогічної ради Ліцею-інтернату вводяться в дію рішеннями керівника. 
6.11. Громадськесамоврядування в Ліцеї-інтернатіколективновирішуєпитанняорганізації та забезпеченняосвітньогопроцесу, захиступрав та інтересів, організаціїдозвілля та оздоровлення, бере участь у громадськомунагляді (контролі) та в управлінні Ліцею-інтернатуу межах повноважень, визначених законом та установчими документами Ліцею-інтернату.
6.12. У Ліцеї-інтернатіможутьдіяти:
 органи самоврядування учнів;
 органисамоврядуванняпрацівниківЛіцей-інтернату;
 органибатьківськогосамоврядування та інші;
6.13. Вищимколегіальним органом громадськогосамоврядування Ліцею-інтернату є загальнізбори (конференція) колективу.
6.14. Повноваження, відповідальність, засади формування та діяльності органів громадського самоврядування визначаються спеціальними законами та установчими документами Ліцею-інтернату.

РОЗДІЛ VIІ
МАЙНО ТА КОШТИ ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
7.1. Майно становлять основні фонди та оборотні засоби, кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Ліцею-інтернату.
7.2. Майно Ліцею-інтернату є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та закріплюється за ним на праві оперативного управління з укладенням відповідного договору, в якому визначаються права та обов’язки сторін щодо господарського використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, у порядку, визначеному законодавством України та Власником.
7.3. Джерелами утворення майна Ліцею-інтернату є:
 грошові та матеріальні внески Власника;
 капітальні вкладення і дотації з бюджетів;
 безоплатні та благодійні внески, безповоротна фінансова допомога, гуманітарна допомога, пожертвування юридичних осіб та фізичних осіб;
 доходи, одержані від надання платних послуг;
 інші джерела, не заборонені законодавством України.
7.4. Ліцей-інтернат здійснює, відповідно до мети визначеної цим Статутом своєї діяльності володіння, користування природними ресурсами у порядку, встановленому законодавством України.
7.5. Ліцей-інтернат володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Власником для здійснення визначеної цим Статутом діяльності, у межах, встановлених законодавством України, а також Власником.
7.6. Власник здійснює контроль за використанням і збереженням переданого в оперативне управління майна безпосередньо або через уповноважений ним орган і має право вилучати у Ліцею-інтернату надлишкове майно, а також майно, що не використовується та майно, що використовується ним не за призначенням або неефективно.
7.7. Для забезпечення освітнього процесу база Ліцею-інтернатускладається із навчальних кабінетів, майстерні по металу та дереву, а також спортивного й актового залів, бібліотеки, медичного, комп’ютерного кабінетів, їдальні та інших споруд.
7.8. Ліцей-інтернат має земельну ділянку, де розміщуються спортивний майданчик, футбольне поле, навчально-дослідна ділянка, зона відпочинку, господарські будівлі тощо.

РОЗДІЛ VІІІ
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
8.1. Ліцей-інтернат є бюджетною неприбутковою організацією та фінансується за рахунок коштів обласного бюджету.
8.2. Основним плановим фінансовим документом Ліцею-інтернату, яки